27 تیر ماه 1400

فرایند لیفت لثه یا افزایش طول تاج دندان

آیا شما نیز به فرایند لیفت لثه نیاز دارید؟ این درمان که تحت عنوان افزایش طول تاج دندان و درمان لبخند لثه ای نیز شناخته می شود به منظور زیبایی لبخند انجام میشود
1 تیر ماه 1400

آنچه باید در مورد کامپوزیت باندینگ بدانید!

باندینگ دندان یا باندینگ رزین کامپوزیت تکنیکی است که در آن مواد به دندان ها افزوده می شود تا شکل آنها را تغییر دهند و معایب دندان ها برطرف شود
2 خرداد ماه 1400

تاثیر رژیم غذایی بر سلامت دهان و دندان

غذاهایی که می خورید و نوشیدنی هایی که می نوشید تأثیر مستقیم بر ایجاد و پیشرفت پوسیدگی دندان ها دارند. میان وعده سلامت دندان ها را تحت تأثیر قرار می دهند
17 فروردین ماه 1400

بیماری لثه و درمان آن

بیماری لثه که در آن لثه ها متورم، عفونی، یا زخم می شوند دارای دو مرحله ژنژیویت و پریودنتیت میباشد که بیماری پریودنتیت به مراتب پیشرفته تر از ژنژیویت است
27 اسفند ماه 1399

زخم های اطراف پروتزهای مصنوعی

چه چیزی موجب بروز زخم اطراف پروتزهای مصنوعی، درد یا ناراحتی می شود؟ چگونه می تواند زخم های ناشی از استفاده از پروتزهای مصنوعی را درمان کرد؟
17 اسفند ماه 1399

علل بروز درد اطراف روکش های دندانی

علل بروز درد اطراف روکش های دندانی چیست؟ برای تسکین درد ناشی از روکش دندان چکار می توان انجام داد؟ چه زمانی باید برای درمان به دندانپزشک مراجعه کرد؟
14 بهمن ماه 1399

درمان تغییر رنگ دندان ها

انواع تغییر رنگ های دندان ها کدامند؟ چگونه می توان ظاهر دندان هایی که قهوه ای رنگ شده اند را بهبود داد؟ بهترین درمان تغییر رنگ دندان چیست؟ درمان کبودی دندان
2 بهمن ماه 1399

علائم و نشانه های شکست درمان ریشه دندان

چرا درمانهای ریشه با شکست مواجه می شوند؟ علایم شکست عصبکشی کدامند؟ درمان دندان عصب کشی شده ای که درمان آن با شکست مواجه شده است چیست؟
2 بهمن ماه 1399

اپکسیفیکاسیون؛ راهی برای دسترسی به انتهای ریشه دندان

اپکسیفیکاسیون عملی است که اندودنتیست برای بستن انتهای ریشه دندان انجام می دهد. اپکسیفیکاسیون برای تحریک رشد ریشه دندان یا بستن انتهای ریشه دندان کاربرد دارد
2 دی ماه 1399