25 مهر ماه 1400

ارتباط پروتزهای مصنوعی و تحلیل لثه ها

بین پروتزدندان و لثه ممکن است ذرات غذا گیر کند این باکتری گیر کرده منجر به بروز بیماری لثه و تحلیل لثه میشوند که ممکن است به پیوند لثه نیاز شود
13 مهر ماه 1400

چه زمانی بریج های دندانی نیاز به ترمیم دارند؟

چه زمانی باید برای ترمیم بریج دندانی مراجعه کرد؟ حساسیت در دندان و لثه های اطراف بریج های دندانی می تواند نشانه این باشد که بریج دندانی نیاز به ترمیم دارد
29 شهریور ماه 1400

ساییدگی و فرسایش دندان ها

فرسایش دندان به از دست رفتن سطح دندان ها در نتیجه اسیدی که می خورید یا می نوشید، یا اسیدی که از معده شما بالا می آید اتفاق می افتد.
11 مرداد ماه 1400

درمان دندانپزشکی برای بیماران مبتلا به دیابت

دندانپزشکان ضمن مراقبت از بیماران دیابتی، باید ملاحظات مهم مدیریت دندانپزشکی را ارزیابی و اجرا کنند. عوارض و مشکلات دهانی دیابت چیست و چگونه درمان میشود؟
27 تیر ماه 1400

فرایند لیفت لثه یا افزایش طول تاج دندان

آیا شما نیز به فرایند لیفت لثه نیاز دارید؟ این درمان که تحت عنوان افزایش طول تاج دندان و درمان لبخند لثه ای نیز شناخته می شود به منظور زیبایی لبخند انجام میشود
1 تیر ماه 1400

آنچه باید در مورد کامپوزیت باندینگ بدانید!

باندینگ دندان یا باندینگ رزین کامپوزیت تکنیکی است که در آن مواد به دندان ها افزوده می شود تا شکل آنها را تغییر دهند و معایب دندان ها برطرف شود
2 خرداد ماه 1400

تاثیر رژیم غذایی بر سلامت دهان و دندان

غذاهایی که می خورید و نوشیدنی هایی که می نوشید تأثیر مستقیم بر ایجاد و پیشرفت پوسیدگی دندان ها دارند. میان وعده سلامت دندان ها را تحت تأثیر قرار می دهند
17 فروردین ماه 1400

بیماری لثه و درمان آن

بیماری لثه که در آن لثه ها متورم، عفونی، یا زخم می شوند دارای دو مرحله ژنژیویت و پریودنتیت میباشد که بیماری پریودنتیت به مراتب پیشرفته تر از ژنژیویت است
27 اسفند ماه 1399

زخم های اطراف پروتزهای مصنوعی

چه چیزی موجب بروز زخم اطراف پروتزهای مصنوعی، درد یا ناراحتی می شود؟ چگونه می تواند زخم های ناشی از استفاده از پروتزهای مصنوعی را درمان کرد؟
17 اسفند ماه 1399

علل بروز درد اطراف روکش های دندانی

علل بروز درد اطراف روکش های دندانی چیست؟ برای تسکین درد ناشی از روکش دندان چکار می توان انجام داد؟ چه زمانی باید برای درمان به دندانپزشک مراجعه کرد؟