18 آبان ماه 1399

پُرکردن دندان با آمالگام

1 آبان ماه 1399

ترس و اضطراب دندانپزشکی

ترس از دندانپزشکی چه تاثیری روی سلامت دهان و دندان میگذارد؟ چگونه میتوان بر ترس از دندانپزشکی غلبه کرد؟ چه افرادی ترس از دندانپزشکی دارند؟
1 مهر ماه 1399

حساسیت پس از پر کردن دندان

طی چند روز پس از پرکردن دندان فرد دچار حساسیت دندان پس از پر کردن میشود.حساسیت دندان یک مشکل گاهگاه است که منجر به بروز ناراحتی موقتی و لحظه ای می شود.
18 شهریور ماه 1399

پروتز دندان زیرکونیا

پروتز مصنوعی زیرکونیا برای بیمارانی مناسب هستند که دندان بسیار حساسی دارند، بوی بد دهان دارند، دهان آنها همیشه خشک است، و پوسیدگی های دندانی زیادی دارند.
1 شهریور ماه 1399

روش های درمان حساسیت دندان

روش های درمان حساسیت دندان: از خمیر دندان برای دندان های حساس استفاده کنید. از ژل فلوراید استفاده کنید. محافظ های دندان برای محافظت از دندان های شما است
21 مرداد ماه 1399

بی حسی دندانپزشکی چه زمانی لازم است؟

بی حسی یک مکانیزم کنترل درد بی خطر است که بدون از دست رفتن هشیاری، احساس درد را در یک قسمت خاص حذف می کند که در درمانهای دندانپزشکی استفاده میشود
20 خرداد ماه 1399

نقش سلول های بنیادی در درمان اندودانتیک

امکان استفاده از سلول های بنیادی در مهندسی بافت پالپ دندان علاقه زیادی به شاخه اندودانتیکس ترمیمی بوجود آورده است.مهندسی زیستی دندان ها با سلول های بنیادی، راهی امیدوار کننده برای احیاء دندان های تکی است.
30 اردیبهشت ماه 1399

ترک دندان

دندان ترک خورده علائم متعددی از خود نشان می دهند از جمله درد نامنظم هنگام جویدن، که با اعمال فشار ناشی از گاز زدن آزاد می شود، یا درد هنگامی که دندان در معرض دماهای خیلی بالا یا پایین قرار می گیرند.
15 اردیبهشت ماه 1399

پر کردن دندان چیست و چرا مهم است؟

طی فرایند پر کردن دندانپزشک قبل از پر کردن دندان با دریل پوسیدگی داخل دندان را پاکسازی می کند پاکسازی پوسیدگی های دندان ها مانع آسیب بیشتر به دندان می شود
31 فروردین ماه 1399

طول عمر دندان عصب کشی شده، روکش و پر شده

از عوامل طول عمر دندان عصب کشی شده عدم وجود عفونت کانال ریشه است که به داخل استخوان منتقل شده است- به عبارت دیگر؛ هر چه دندان زودتر درمان شود، نتایج بهتری در بر خواهد داشت.