فرایند ساخت و کنترل کیفیت پروتزهای مصنوعی
28 اسفند ماه 1397
تقویت حفره ایمپلنت برای کاشت مجدد ایمپلنت دندانی
27 فروردین ماه 1398

در این نوشته می خوانید :

اسنپ آن اسمایل چیست؟

اسنپ آن اسمایلSnap-On Smile  نوعی درمان انحصاری و غیر تهاجمی زیبایی است که به افراد این فرصت را می دهد صاحب لبخندی جدید شوند. این ابزار توسط دندانپزشکی ابداع شد که دریافته بود همه افراد استطاعت پرداخت هزینه هالیوودی کردن لبخند خود را ندارند. پس از سال ها تحقیق گسترده، اکنون همه دندانپزشک ها می توانند اسنپ آن اسمایل را در اختیار بیماران خود قرار دهند. این ابزار به صورت متحرک طراحی شده است که به صورت سفارشی ساخته می شود و بدون درد روی دندان های موجود قرار می گیرد و زیبایی لبخند را به شکلی کاملاً طبیعی صد چندان می کند. برخی افراد از آنها به صورت موقتی (قبل از یکی از اقدامات تهاجمی تر دندانپزشکی زیبایی) استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر آنها را برای همیشه نگه می دارند.

اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل

مزایای استفاده از اسنپ آن اسمایل

  • می توانند دندان های کج، لکه دار، ناصاف، لب-پر یا شکسته شده، و حتی فاصله بین آنها یا جای خالی دندان از دست رفته را پوشش دهند.
  • برای افرادی که شرایط مناسب برای دریافت ایمپلنت ها را ندارند، گزینه های فوق العاده ای هستند.
  • هر کس دوست دارد بدون پرداخت هزینه های گزاف و تحمل ناراحتی های همراه با فرایندهای پیچیده و تهاجمی دندانپزشکی صاحب لبخندی ایده آل شود، می تواند از اسنپ آن اسمایل استفاده کند.
  • از دیگر گزینه های درمان دندانپزشکی زیبایی به صرفه تر است.
  • اسنپ آن اسمایل برای همه افرادی مناسب است که پروتز پارسیل متحرک قدیمی دارند و در پی جایگزینی زیباتر و راحت تر برای آن هستند.
  • استفاده از آن راحت و بدون درد است.
  • درست شبیه دندان های طبیعی خواهد بود و لبخندی زیبا خلق خواهد کرد.
  • فرمول اختصاصی و منحصر بفرد اسنپ آن اسمایل که در آن رزین های دندانی با تکنولوژی برتر استفاده شده است، باعث شده است ظریف و در عین حال محکم باشند.
  • با وجود آن روی دندان های خود، به راحتی می توانید غذا و مایعات بخورید.
  • مراقبت و تمیز کردن آنها کار بسیار ساده ای است.
  • می تواند درمانی دائمی یا طولانی مدت برای مشکلات دندان باشد.
  • می توان از آن روی دندان های فک بالا و پایین استفاده کرد.
  • به شما اعتماد به نفس خواهد بخشید (برخی افراد حتی ابراز داشته اند اسنپ آن اسمایل موجب تغییر زندگی آنها شده است).
  • برای دریافت آنها تنها لازم است دو جلسه کوتاه به دندانپزشک مراجعه نمایید.
  • نیاز به تراشیدن، آسیب زدن به ساختار دندان های طبیعی، یا کشیدن آنها نیست.
  • شکل، فرم، و سایه رنگ دندان های جدید خود را می توانید به سلیقه خود انتخاب کنید.
  • بر خلاف بسیاری از درمان های زیبایی دندان، کاملاً برگشت پذیر است، زیرا دندان های طبیعی برای آماده سازی به منظور قرار گرفتن ابزار روی آنها، هیچ تغییری نمی کنند.
  • نیاز نیست در رژیم غذایی خود تغییر ایجاد کنید، غیر از آدامس و غذاهای بسیار چسبناک که باید پرهیز شوند.
  • از دیگر گزینه های درمانی مانند پروتزهای پارسیل بهتر هستند.
اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل

معایب اسنپ آن اسمایل

  • به شکلی طراحی نشده است تا راهکاری دائمی باشد. دندان های کج را واقعاً درمان نخواهد کرد و جایگزینی واقعی برای دندان های از دست رفته نخواهد بود. برای درمان با دوام تر باید با دندانپزشک خود راجع به گزینه های دیگر مانند براکت های ارتودنسی و ایمپلنت صحبت کنید.
  • برای نگهداری از آنها محلول مخصوصی نیاز خواهد بود که باید از داروخانه خریداری کنید. مسواک های معمولی و محلول هایی که برای تمیز کردن پروتزهای مصنوعی استفاده می شوند به اسنپ آن اسمایل آسیب خواهند رساند.
  • نیاز به درمان خاصی ندارند، اما برای اجتناب از شکستن آنها باید هنگام قرار دادن آنها داخل دهان و خارج کردن مراقب آنها باشید.

اسنپ آن اسمایل چگونه عمل می کند؟

پس از مشاوره اولیه، دندانپزشک بررسی خواهد کرد تا مشخص نماید آیا شما گزینه مناسبی برای دریافت اسنپ آن اسمایل هستید یا خیر. در صورت تأیید، برای ساخت لبخندی با اندازه های درست، از دندان های شما یک قالب گرفته خواهد شد. این لبخند به شکلی طراحی خواهد شد که روی همه دندان های فک بالا یا پایین، یا هر دو، قرار بگیرد و حدود دو هفته طول خواهد کشید تا آماده شود. قبل از تحویل پلاک اسنپ آن اسمایل آماده و خروج از مطب، ممکن است دندانپزشک تغییرات اندکی در آن ایجاد نماید.

درست مانند دندان های طبیعی، پلاک اسنپ آن اسمایل نیز اگر مدام در معرض موادی قرار داشته باشد که موجب ایجاد لکه می شوند، مانند قهوه و مشروب، روی آنها لکه ایجاد خواهد شد.

اگر به این فکر می کنید که لبخندتان با اسنپ آن اسمایل چقدر طبیعی و زیبا به نظر خواهد رسید، خودتان نمونه ها را بررسی کنید. با نگاهی به عکس های قبل و بعد افرادی که از آنها استفاده می کنند می توانید متوجه شوید چقدر ممکن است روی ظاهر شما نیز تأثیر بگذارند. متوجه خواهید شد اسنپ آن اسمایل قادر خواهد بود انواع مشکلات دندانی را برطرف نماید و جایگزینی با ظاهر طبیعی برای ونیرها و دنچرها باشد.

اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل

برخی سؤالاتی که راجع به اسنپ آن اسمایل پرسیده می شوند.

آیا برای همه افراد مناسب هستند؟

اسنپ آن اسمایل راهکاری مقرون به صرفه است که می تواند زندگی همه افراد، در همه سنین را تغییر دهد.

چه کسی آنها را می سازد؟

این ابزار سبک توسط همان آزمایشگاه های دندانپزشکی و کمپانی هایی تولید می شود که انواع محصولات دندانی، مانند ونیرهای لومینیرز را آماده می کنند.

اسنپ آن اسمایل چقدر دوام خواهد داشت؟

در صورتی که به درستی از آنها مراقبت شود، این ابزار چندین سال دوام خواهد داشت. می توانید انتظار داشته باشید عمر مفید آنها به اندازه یک پروتز پارسیل یا محافظ دندان شبانه باشد که برای مشکلی مانند دندان قروچه استفاده می شود. این ابزار ضمانت نامه یک ساله دارد که مشکلات مربوط به مواد و کیفیت ساخت را پوشش می دهد. می توانید به انتخاب خود ضمانت نامه ای با مدت زمان طولانی تر خریداری نمایید.

مراقبت از اسنپ آن اسمایل به چه شکل انجام می شود؟

برای تمیز کردن آن کافی است هر روز حدود 15 دقیقه آن را در محلول مخصوصی قرار دهید. بعلاوه، قبل از قرار دادن آن داخل محفظه نگهداری خود، می توانید یک قطره محلول آنتی بیوتیک داخل محفظه بریزید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *